Που ειμαι;

Εδώ φυσικά!

Saturday, March 31, 2007

Εγώ και η ΟΝ.telecoms

Παράπονο το είχα μωρέ κανείς "εναλλακτικός" να μην έχει πατήσει το ποδάρι του, -να μην έχει απλώσει το καλώδιο του σωστότερα- και από τα δικά μου τα μέρη.. Και ξαφνικά, τι καλά, ήρθε η καλή η ΟΝ και μου έδινε και τηλεόραση, και ταχύτητα σφαίρα, και τηλέφωνο, και λαγούς με πετραχήλια.... Έτρεξα και γω να κάνω αίτηση μη χάσω!

26 Γενάρη την έκανα την αίτηση. Βεβαίως και καλύπτεται η περιοχή σας.... Τρεις φορές πήρα για να το ακούσω και να το εμπεδώσω. Επιτέλους! Οι Δυτικές Συνοικιες εκτός απο Καλοκαιρινά Ραντεβού απέκτησαν και εναλλακτικούς παρόχους.... Κάλεσα και τον ηλεκτρολόγο να μου στρώσει την καλωδίωση στο σπίτι, έγραψα και γράμμα στον αγαπημένο μου για να τον αποχαιρετήσω.... Αλλά επειδή, ξέρετε, ο κερατάς το μαθαίνει τελευταίος, είχα ζητήσει νέα γραμμή για ναμαι σίγουρη. Διότι ο νέος είναι ωραίος αλλά ο παλιός, ε, είναι αλλιώς!

Και άρχισα να περιμένω να περάσει το εικοσαήμερο που μου είχαν πει.. Και πέρασε. Και έγινε μήνας. Κι άρχισα τα τηλέφωνα. Τι θα γίνει ωρέ παιδιά; Όλα καλά, προχωράμε.... Ναι, αλλά που πάμε; Διότι φως στο τούνελ δε διακρίνετε....

Μετά άρχισα να αναποδιάζω. Και να παίρνω τηλέφωνο και να ζητάω συγκεκριμένες ημερομηνίες. Κι ένα ωραίο πρωί με πήρε μια καλή κοπέλα τηλέφωνο, και μου είπε ότι η αίτηση μου πήγε στα σκουπίδια του ΟΤΕ γιατί "δεν υπήρχαν ελεύθερα καλώδια για νέα σύνδεση". Μήπως ήθελα να κάνω φορητότητα τη γραμμή που ήδη είχα; Όχι δεν ήθελα... είπαμε ο παλιός...

Και μετά πήρα τον ΟΤΕ και ζήτησα καινούργια γραμμή. Και ως δια μαγείας σε μια βδομάδα την είχα.. Χωρίς να φυτρώσει κανένα καινούργιο καλώδιο, ένα τσακ στον κατανεμητή και ο αγαπημένος μου μπήκε στο σπίτι και με τα δυο ποδάρια...

Και πήρα την ΟΝ και τους το είπα. Κύριοι σας δουλέψανε. Και δεν τους ένοιαξε καθόλου. Μα καθόλου. Σημασία δε μου δώσανε.

Σημασία δε δώσανε σε κανέναν απο μας εδώ κάτω, που η υπηρεσία είναι διαθέσιμη απο τις 26 του Γενάρη... Ακόμα κανείς δεν έχει δει τη γλύκα του "εναλλακτικού" στη φτωχή μου περιοχή... Οι Δυτικές Συνοικίες εξακολουθούν να είναι Καλοκαιρινό Ραντεβού....

Σα να θύμωσα... Σα να μου φαίνεται ότι τώρα που έχω γραμμή να τους δώσω για φορητότητα δε τους τη δίνω που να με παρακαλάνε...

Και δε δίνω δεκάρα ποιός φταίει. Όπως δε δώσανε κι αυτοί...

Και τι κρίμα, να ξεκινάς να κάνεις σχέδια και να σου κλείνουν την πόρτα στη μούρη...

ΟΝειρο ήσουν αγαπητή μου ΟΝ... και τέτοιο θα μείνεις...

Αγαπημένε μου, τελικά ο χωρισμός ήταν πιο δύσκολος απόσο υπολόγιζα... Έπρεπε να το ξέρω ότι μια τόσο σταθερή σχέση θα μου κοστίσει πολύ για να τη διακόψω...


1 comment:

GouRouni said...

... δεν έχεις άδικο... αλλά είναι ακόμα η αρχή

Η πραγματικότητα είναι ότι για λόγους marketing αρκετές εταιρίες έχουν προχωρήσει σε τέτοιες ανακοινώσεις... με σκοπό την αύξηση πελατολογίου. Ο χρόνος αναμονής για υλοποίηση είτε σε shared LLU , είτε σε Full LLU είναι μεγάλος και πρόσφατα η Tellas είχε κερδίσει δικαστική διαμάχη για τις χρονικές παρεκλίσεις

Επειδή όμως η ώρα δεν είναι κατάλληλη για μεγαλύτερη ανάλυση να σου πω Καλή Ανάσταση...

....

και θα με δεις και αργότερα..


Γουρούνος....