Που ειμαι;

Εδώ φυσικά!

Tuesday, February 6, 2007

Αγαπημένε μου....

Αγαπημένε μου,

Έχουμε περάσει μαζί τόσα πολλά... Στιγμές όμορφες και στιγμές άσχημες. Στιγμές που χανόσουν, με άφηνες ξεκρέμαστη, είχες προβλήματα.... στιγμές που έλεγα "μακάρι να μην έμπλεκα ποτέ μαζί σου", κι έπειτα πάλι, να, έκανες μια κίνηση κι όλα ήταν πάλι όμορφα μεταξύ μας όπως πριν.

Τόσα πολλά χρόνια. Θυμάμαι ότι ήμουν δεκαοχτώ μόλις χρονών όταν η σχέση μας ξεκίνησε, στα πρώτα μου βήματα μακριά απο το πατρικό μου σπίτι, και ήρθες εσύ να μου προσφέρεις τη διέξοδο που ζητούσα. Ησουν πάντα εκει κάθε φορά που είχα πρόβλημα, έτοιμος να με βοηθήσεις να βρω μια λύση..

Αγαπημένε μου...

Κι όμως μετά απο τόσα χρόνια, για πρώτη φορά πρέπει να σου πω ότι υπάρχει κάποιος άλλος.... Με πολιορκεί. Με δελεάζει. Με βάζει σε πειρασμό. Υπόσχεται να μου προσφέρει όσα εσύ, ίσως κι ακόμα περισσότερα, και μου ζητάει τόσα λίγα... Μπαίνω στον πειρασμό αγαπημένε μου.. Δε θέλω να αφήσω τη σιγουριά που μου προσφέρεις, όμως θυμάμαι και πόσες φορές με εγκατέλειψες, θυμάμαι πόσα μου ζητούσες κάθε φορά... Ίσως ήρθε η ώρα να κάνω μια νέα αρχή, σκέφτομαι.


Αγαπημενε μου,

Είναι δύσκολος ο αποχωρισμός απο σένα. Και ξέρω ότι ακόμα κι αν παώ αλλού, πάλι θα νιώθω τη σκιά σου πάνω στην καινούργια μου σχέση. Πάντα θα είσαι εκεί, θα νιώθω την παρουσία σου, και φοβάμαι ότι ίσως προσπαθήσεις να κάνεις αυτή την καινούργια σχέση δύσκολη... Θα το τολμήσω όμως. Ίσως γιατί νιώθω ότι πρέπει να κοιτάξω μπροστά. Ίσως γιατι η πιο σταθερή μου σχέση έχει αρχίσει να με πνίγει....

'Εχε γεια αγαπημένε μου. Ξέρω ότι θα προσπαθήσεις να με εμποδίσεις, ξέρω ότι θα κάνεις ότι μπορείς για να με φέρεις πίσω σε σένα. Όμως νομίζω ότι ήρθε η ώρα να τελειώσω την πιο σταθερή μου σχέση.

Αγαπημένε μου Οτε, εδώ οι δρόμοι μας χωρίζουν.. Θα δοκιμάσω την τύχη μου μακριά απο σένα, με κείνον που μου τάζει τον κόσμο ολόκληρο και δέ ζητάει πολλά... Ίσως πετύχει, ίσως όχι...

Θα θυμάμαι όμως πάντα όλα αυτά τα χρόνια που πέρασαμε μαζί. Δεν ξέρω αν θα είναι με πίκρα ή με νοσταλγια...

Καλό δρόμο αγαπημένε μου

Υπάρχει πάντα ένα τέλος και για τις πιο σταθερές μας σχέσεις....

No comments: