Που ειμαι;

Εδώ φυσικά!

Friday, March 23, 2007

Τεμαχια 1


Μου το εστειλε φιλος για να με ευθυμησει λιγακι... Να σου πω, στην αρχη χαμογελασα, λεω κοιτα το ΣΔΟΕ επιτυχιες.... Μετα επεσε το ματι μου εκει, κατω απο το μετρητα... ΤΕΜΑΧΙΑ 1.. ξαφνικα επαψε να μου φαινεται αστειο.... Τεμαχια 1... Ναι, οκ θα μπορουσες να γελασεις με αυτο... Αρκει να μην ησουν το τεμαχιο φυσικα... Αρκει το τεμαχιο να μην ειχε κοπει απο το δικο σου το κορμι...

Ισως να μην ειμαι και σε φαση να ευθυμησω δεν ξερω... Αλλα σκεφτηκα αυτη τη γυναικα, τοσο νομιμη μεσα στην "παρανομια" της, να κοβει αποδειξεις, να μοιραζει τον εαυτο της σε τεμαχια, κι επαψε να μου φαινεται αστειο.. κι αρχισε να μου φαινεται και λιγακι τραγικο..

Γιαυτο εκρυψα και τα στοιχεια της... Υποθετω οτι συντομα θα κανει το γυρο του Ιντερνετ αυτη η αποδειξη, χωρις καλλυμενο το ονομα και τα στοιχεια αυτης της γυναικας, που τελικα δεν ξερω αν ειναι η οχι πραγματικα.. Εμενα παντως μου γεννηθηκε η αναγκη να την προστατεψω.. Τοσο για τα τεμαχια του εαυτου της, οσο και γιατι στη δουλεια της ειναι πραγματικη κυρια.... πολυ περισσοτερο απο πολλους αλλους που ολοι μας ξερουμε...

Και δεν ξερω ποση δυναμη θελει να πουλας τεμαχια του εαυτου σου για να ζησεις, και να εκδιδεις και αποδειξη γιαυτο....

No comments: