Που ειμαι;

Εδώ φυσικά!

Friday, February 9, 2007

Λοιπον βρηκα σημερα στο mail μου αυτο:

http://www.zoofilia.gr/newsletters/stopviolence.html

και επαθα ενα κατι! Ωραια βρε! Τουρισμος με σπορ. Καθαριστε τα φωκακια. Και οταν τελειωσουν τα φωκακια θα βρουμε κατι αλλο να καθαρισουμε (δεν ειναι και πολλα ετσι κι αλλιως). Εχω μια καταπληκτικη ιδεα ειδικα για τις χωρες του τριτου κοσμου που υποφερουν. Να μαζευουν τους τουριστες και να τους αμολανε στα χωρια να κυνηγησουνε νομιστερακια... Τα ξερετε τα νομιστερακια, δε τα ξερετε; Ειναι εκεινα τα μαυριδερα πλασματακια που φωναζουνε "no mister, no mister!" οταν τα πυροβολεις. Αργοτερα μπορουμε να μεταφερουμε τα σπορ στις πολεις. Καποιοι πρωτοποροι το εχουν ηδη επιχειρησει, πατωντας γατια και σκυλια με το αυτοκινητο -οχι κατα λαθος, μιλαμε για δεξιοτεχνες του σπορ- σημαδευοντας τα με αεροβολα, σφεντονες και αλλα εργαλεια του ειδους.

Γκρινια αρχισα.. Νομιζω οτι θα κλεισω τις διακοπες μου για Καναδα... Καποιος πρεπει να μαθει στις φωκιες την αξια και τη θρεπτικοτητα του ανθρωπινου κρεατος μου φαινεται..

No comments: