Που ειμαι;

Εδώ φυσικά!

Sunday, February 4, 2007

Εμεις οι απομεσα

Πατε και σεις για ψωνια στο σουπερμαρκετ καθε βδομαδα; Καλως ηρθατε! Εμεις εδω ειμαστε οι απομεσα! Ναι, αυτοι που αλλαζουν καθε μερα τις τιμες, που σας δινουμε το χαλασμενο τυρι, που μας βγαζουν οι Ευαγγελατοι στα παραθυρα...
Δουλευω σε ενα μεγαλομπακαλικο... Μεγαλομπακαλικα εχουν γινει ολα τα εγχωρια σουπερμαρκετς απο τη στιγμη που ηρθε η επελαση των πολυεθνικων... (Και πολλες πολυεθνικες ανοιξαν τα δικα τους μεγαλομπακαλικα για να ενσωματωθουν καλυτερα στην αγορα). Εχω πελατισσες γηραιες κυριες που απαιτουν να τις παρεις απο το χερι και να τους δωσεις τα ψωνια τους, αλλοδαπες οικιακες βοηθους που δεν ξερουν γρι ελληνικα, παρολαυτα η κυρια τους γραφει τα ψωνια σε ενα χαρτι και τις στελνει να ψωνισουν, συνταξιουχους που ερχονται δεκα φορες τη μερα γιατι δεν εχουν τι αλλο να κανουν, και ορδες πιτσιρικιων απο το διπλανο σχολειο που κανουν καθημερινες επιδρομες στα ραφια με τα κρουασαν, τις σοκολατες, και τα ποτα!
Πρεπει καθε μερα να βλεπω ολες τις διαφημισεις στην τηλεοραση για να μπορω να δωσω "αυτο που εδειξε χτες οτι καθαριζει μονο του το μπανιο", και ναχω μπολικη φαντασια οταν μου ερχεται η γιαγια με ενα σακκουλακι γεματο ασπρη σκονη και θελει να της δωσω το ιδιο απορρυπαντικο (α, απορρυπαντικο ειναι γιαγια; Ειπα και γω!).
Πρεπει να εξηγω καθε φορα γιατι η τιμη που ειδατε δεν ειναι αυτη που πληρωσατε, γιατι αν σκυβατε να διαβαζετε τι σκατα λεει θα βλεπατε οτι πηρατε το ακριβως διπλα, και πρεπει να τρεχω ολη μερα μην τυχον και μου κουνησει κανεις κανενα ταμπελακι και φιγουραρω αυριο στον Ευαγγελατο!
Τρεχω εξη μερες τη βδομαδα, το Σαββατο δουλευω μεχρι τις οχτω για να μπορειτε να παρετε ταμπον στις οχτω παρα πεντε μην παθετε και κανα ατυχημα το βραδυ που θα βγειτε!! Εχω παρει μαστερ στις πανες ακρατειας ενηλικων, (δεν ειναι για μενα, δεν ξερω το μεγεθος, αντε καλε, εμενα γιατι η μυρωδια μου λεει αλλα;), μπορω να σας πω τι μεγεθος χρειαζεστε με μια ματια -τυφλα να εχουν μερικες πωλητριες ρουχων που σου δινουν αλλα αντ'αλλων και επιμενουν κι ολας οτι αυτο ειναι το νουμερο σου -δε μπαινω μεσα χρυση μου πως θα το κανουμε δηλαδη;
Αντε βρε, καλως σας βρηκα...
Το μπακαλογατι!

No comments: