Που ειμαι;

Εδώ φυσικά!

Wednesday, May 23, 2007

ΠΑΡΑΠΕΝΤΕ..Θα πεθάνω λεμε!

Λοιπον διαβασα αυτο...

Το συγκεκριμενο blog γενικως δεν παπαρολογει.... Γενικως ειναι απο τα Blogs που αγαπω κι εχω στη λιστα μου (δε το εχω στα links? παραλειψη, αλλα δυστυχως δεν ειναι η μονη). Το θεμα ειναι το εξης:

ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΡΑΠΕΝΤΕ ΕΝΑ ΣΕΝΑΡΙΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ Η ΠΥΡΟΒΟΛΗΜΕΝΗ ΝΤΑΛΙΑ;

Και γιατι να μην ειναι; Εχουμε δει το ιδιο story σε ενα σωρο ταινιες, σιγουρα ο καθενας μας θυμαται τουλαχιστον μια που ολη η υποθεση να ηταν απλα ενα ονειρο (προσωπικα τη στιγμη ετουτη καμμια δε θυμαμαι, αλλα ειμαι σιγουρη οτι εχω δει καμποσες με αυτο το concept)... Ειναι ο Καπουτζιδης ικανος να το κανει; Γιατι αμφιβαλλει κανεις; Μας ισοπεδωσε ολους με το τελος των Σαββατογεννημενων, γιατι να μην το ξανακανει; Μη σας πω οτι η Νταλια ειναι μια απλη εργαζομενη, νοικοκυρα δεν ξερω τι, και απλα κοιμαται κι ονειρευεται.. (στο ξεχειλωσα λιγακι advocatus να με συγχωρεις)....

Εγω λεω να παμε καλου κακου να αγορασουμε ολοι αλεξιπτωτα.....

1 comment:

advocatus diaboli said...

Κυριακή, κοντή γιορτή λέει ο λαός. Τουτέστιν, σύντομα έρχεται το τέλος και θα μάθουμε. Ηρθε το τέλος! Ηρθε το τέλος! Ηρθε το τέλος (που έλεγε και η διαφήμιση). Οι πληροφορίες μου πάντως ήταν εξ εγκύρου πηγής. Καλημέρα!