Που ειμαι;

Εδώ φυσικά!

Sunday, May 6, 2007

Αγαπητοί μου φορολογούμενοι...

Έλεος αγαπητοί μου φορολογούμενοι.. Κατανοώ την ελληνική σας καταγωγή, την οποία και γω διαθέτω... Καταννοώ και το τι ακριβώς συνεπάγεται αυτή... Το ότι "δε βαριέσαι θα δοθεί παράταση", και το "έχουμε καιρό".... Και γώ ετσι είμαι τις περισσότερες φορές...

Αλλά σκεφτείτε με και λίγο... Εδώ και δυό μηνες είμαι ωραία και χαλαρή.... Πηγαίνω στη δουλειά μου το πρωί, γυρίζω σπίτι, άντε να πάω λίγο στο γραφείο το βράδυ, να κανονίσω κανένα ραντεβού..... Χαλαρά...

Και με το που μπήκε ο Μάης με βάζετε στην πρίζα... Το κινητό μου παθαίνει παροξυσμό.... Προς μεγάλη ικανοποιηση του Κρίσνα, το Χάρε Κρίσνα δονεί το σύμπαν (αυτό έχω για ringtone να με συγχωρειτε, ξορκίζει τα κακά πνεύματα). Τρέχα, το ΑΦΜ μου τελειώνει σε 1. Καίγομαι το ΑΦΜ μου τελειώνει σε 2. Δε βρίσκω τις αποδείξεις απο το φροντιστήριο της μικρής.... Έχασα την αποδειξη που μου έδωσε ο γιατρός... Δεν ξέρω που είναι η βεβαίωση της ασφαλιστικής....

Και ζω μια κόλαση... Από το χαλαρό όλη μέρα στο δρόμο με ενα ακουστικό στο αυτί... Ναι καλέ μου θαρθω αυριο.. Ναι καλε μου, θα κοιτάξω εγώ τα χαρτιά της μαμάς σου να βρώ αυτά που πρέπει.... όχι καλέ μου δεν προλαβαίνουμε τώρα να κάνουμε ασφάλιση για να εκπέσει από το εισόδημα, πέρσι έπρεπε να την κάνουμε... θυμάσαι που στο έλεγα; Δε το θυμάσαι; Δεν πειράζει...

Και το σπίτι μου με χάνει, και τα σκυλιά μου δεν πανε βόλτα, και τα ασιδερωτα γίνονται βουνό -είναι κι η αλλαγη της σαιζόν τωρα και ολα τα ρουχα μεσα στη μεση- και να ζω και την περιπετεια με τα καινουργια ζωακια που τελικα δεν ηταν τυχερα.... Σας παρακαλω.... ειμαι λογιστρια δεν ειμαι ασθενοφορο.... Ναι το ξερω οτι ειμαι και φιλη σας... αλλα να παω εγω να βρω αυτόν που του πουλήσατε το αμάξι για να παρω την υπευθυνη δήλωση; στην αλλη ακρη της αθηνας; ποιός ειναι ο Αγιος των λογιστων παρακαλω; γιατι σε λιγο θα του παρω τη θεση....


Αγαπητοι μου φορολογουμενοι, που οι περισσοτεροι ειστε και καλοι μου φιλοι... Δείξτε μου λιγη κατανοηση... Αφου ολο το χρονο ειμαστε μαζί, πινουμε τους καφεδες μας, λεμε για το χρονο μας που ειναι λιγος και τα πραγματα που θελουμε να κανουμε πολλα... Σας παρακαλω...

Την αλλη φορα που θα σας ερθει ο ρημαδοφακελος της εφοριας ανοιξτε τον, δεν δαγκωνει, αληθεια..... Μην τον κρατατε κλειστο μεχρι να ερθω εγω να τον ανοιξω... Εχει μεσα ενα ρημαδοβιβλιαρακι που λεει τις προθεσμιες... Βαλτε μια σημειωση στο κινητο σας.... οχι τη μερα που ληγει η προθεσμια σας αν ειναι δυνατον... ευκολο ειναι... δε μπορω να τρεχω ως τις εντεκα το βραδυ στους δρομους... γερασα...

Σα να ακουω το Χαρε Κρισνα παλι....

μηπως να παω να δουλεψω στην Ινδια;;;;

No comments: