Που ειμαι;

Εδώ φυσικά!

Thursday, April 12, 2007

Vista, τα αμερικανικα windows


Πανάθεμα το κεφάλι μου δηλαδή... Οκ δε συνέφερε με τίποτα να κάνω αναβάθμιση στο pcακι μου, το έφερα απο δω, το έφερα απο κει, πιο φτηνά μου ερχότανε να πάρω ενα έτοιμο σύστημα και να φτιάχνω σιγά σιγά τα στραβά του... Πήγα και γώ λοιπόν και πήρα ένα έτοιμο.. Το κοιτάγαμε με τον πωλητή, τον έπρηξα, δεν θέλω να βάλεις αυτό, θέλω να βάλεις εκείνο, θέλω να βγάλεις αυτό, θέλω να βάλεις ετούτο... Ευγενικό το παλικάρι δε με βάρεσε, σταμάτησε και να ρωτάει κάποια στιγμή και με άφησε απλά να κοιτάω την οθόνη που φτιάχναμε τη σύνθεση και να του λέω βάλε-βγάλε...

Και έτσι δε με ρώτησε τι ρημαδολειτουργικό ήθελα!! Και σήμερα αριβάρισε το καινούργιο μου κουτί, και δε μου έφτανε η τσατίλα μου που δεν ήθελε να μπει στο δίκτυο μαζί με τα άλλα το στριμμένο, είχα να αντιμετωπίσω και τα windows για αμερικάνους!

Λένε ότι στην Αμερική οι οδοντόκρεμες έχουν ένα βελάκι -απο δω το πατάς ηλίθιε κι απο κει βγαίνει... Δεν ξέρω για τις οδοντόκρεμες, τα vista πάντως αυτήν ακριβώς την φιλοσοφία έχουν.. Εχουν καταφέρει μέσα σε δυό ώρες να μου κάνουν τα νεύρα λάστιχο!

Καταρχήν σαν περιβάλλον μου θυμίζουν Gnome... Αυτό θα μου πεις καλό είναι, κακό δεν είναι... οκ... και μετά αρχίζει το σπάσιμο νεύρων..

Κατεβάζεις ένα πρόγραμμα, πας να το τρέξεις... α, τώρα θα τρέξουμε ένα πρόγραμμα, είστε σίγουρη ότι θελετε να το τρέξουμε; Ναι παιδί μου σίγουρη είμαι. Αμάν, μαύρισε η οθόνη! Τι γινηκε ρε παιδιά; Α, τα windows χρειάζονται την άδειά σας για να τρέξουν αυτό το πρόγραμμα -προφανώς πριν ρώταγαν αν είμαι απλά ηλίθια- έχουμε την άδειά σας; Την έχετε τη ρημάδα, τρέξτο να τελειώνουμε κι έχουμε ένα σωρό πράγματα να κάνουμε..

Πριτς.

Να μη με ενημερώσουν ότι μπορεί να είναι επικύνδινο; Ότι μπορεί να καταστρεψει τα υπέροχα vista μου; Με ενημερώνουν και γιαυτό ... τρεξτον τον διάολο! Επιτέλους! Το ρημαδοπρόγραμμα τρέχει..

Μετά έχασα την ανανέωση της σελίδας τον ΙΕ... πανάθεμά τον κι αυτόν... Με δεξί κλικ κάνω ανανέωση.. αντε να το αντέξω κι αυτό...

Κατεβάζω μια εικόνα να αλλάξω αυτό το απαίσιο wallpaper... και βλέπω ενα μενού linux για την αποθηκευση... που στον κόρακα έχουν βάλει το desktop για να το βρώ εύκολα.. Α μαλιστα εκει κατω... ρε τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει...

Τρεις ωρες τωρα με τα vista τα νεύρα μου λάστιχο... Είναι και νόμιμα παναθεμα τα.... Καθε τρεις και λιγο κατεβαζουν μια "κρίσιμη ενημέρωση" και κάνουν restart!!!

Ψαχνω drivers... Ψαχνω antivirus γιατι αυτο που εχω δεν τους αρεσει... ουτε η παρεα με τα αλλα pcs του σπιτιού τους αρέσει.. δε θελουν να τα δουν! Ειδικα εκεινο που φοράει ubuntu επάνω... Δε τους αρέσει ουτε το πληκτρολόγιό μου και κολλάει.. Δεν είμαι τρελλή, δεν κολλάει στο παλιό pc μόνο εδώ κολλάει... Σκέφτομαι να τα πετάξω απο το πρωτο window που θα βρώ ανοιχτό, απο την άλλη λέω να κάνω υπομονη λίγο ακόμα...

Τι θες μωρό μου; Κρίσιμη ενημέρωση ασφαλείας; Πάλι;

Πάω για restart....

2 comments:

GouRouni said...

.. αφού μιλάς σωστά = gnome

γιατί δεν τα σουτάρεις;

:)

Πάντως η περιγραφή σου θεική...

Princess said...

Δε τα σουταρω γιατι...
λοιπον κοιτα πρωτη μου φορα εκανα ενεργοποιηση προιοντος της micro και οπως και να το κανεις ηταν μια συγκινηση.... Συναισθηματικοι λογοι δηλ...