Που ειμαι;

Εδώ φυσικά!

Saturday, April 7, 2007

Αρνί σουβλας


Λοιπον εχω την κακιά συνήθεια να μη μπορώ να φάω αν δε διαβάζω κάτι.. Σήμερα λοιπόν βρήκα κάπου μέσα στην κουζίνα ένα βιβλιαράκι συνταγών, και το τράβηξα κοντά μου όσο έτρωγα.. Αντιγράφω:

Υλικα

Ενα αρνί, αλάτι, πιπέρι, λεμόνια, βούτυρο η φυτίνη

Εκτέλεση

Αφαιρείτε απο το αρνί τα εντόσθια, εκτός απο τα νεφρά. Βγάζετε επίσης και το παχύ έντερο και το λάρυγγα. Κατόπιν, κοντά στα νεφρά και απο τις δυό μεριές της σπονδυλικής στήλης ανοίγετε δυό τρύπες, απο τις οποίες περνάτε τα νεφρά ώστε να βγούν απο τη ράχη, χωρίς όμως να κοπούν απο τη βάση τους. Πασπαλίζετε το εσωτερικό του αρνιού με αλάτι και πιπέρι, και το περνάτε στη σούβλα με προσοχή να μην καμπουριάσει η ράχη. Η άκρη της σούβλας πρέπει να περάσει απο το λαιμό και να βρει ακριβώς το κέντρο του κεφαλιού. ..


Δεν εφαγα, και συγγνώμη που σας κόβω τη συνταγή στη μέση... Έχω πείσει τον εαυτό μου οτι το κρέας φυτρώνει με κάποιο μαγικό τρόπο στη βιτρίνα των κρεοπωλείων, αλλά αυτή η περιγραφή με τσάκισε...

Καλα να περάσετε ... Και συγγνώμη αν σας χάλασα τη διάθεση...


3 comments:

GouRouni said...

.... αρνάκι.. την πάτησες....!!!

είπε το γουρούνι :P

Princess said...

Gourouni φυλάξου, έρχεται η σειρα σου,
θα έλεγε το αρνάκι..

GouRouni said...

όχι μωρέ το κακόμοιρο το γουρουνάκι.... :P